svētdiena, 2015. gada 4. janvāris

Sagaidīju savu SLICE Cordles Fabric Cuteter

Man patīk! Jau no pirmās reizes, kad ieraudzīju SLICE Cordles Fabric Cuteter mašīnīti tā man likās simpātiska un darbam noderīga.

Dažādu formu griežamās iekārtas sāku meklēt kad saņēmu atkārtoto pasūtījumu no Dzīvnieku patversmes Ulubele. Simts rotaļlietu kaķīšiem jāpiegriež puķītes, sirsniņas, aplīši un gribas, lai viss izskatās perfekti. Apskatīju visus piedāvājumus Latvijas interneta veikalos, cenas mani īpaši neuzrunāja. Jau pati mašīna maksā diezgan, kur nu vēl visi nepieciešamie aksesuāri, bez kuriem nu nekādi. Ja Latvijā kas ir pār dārgu, to ir vērts pameklēt ebay.com . Man jo īpaši paveicās, ebay.com ieraudzīju izsoli pavisam jaunai SLICE Cordles Fabric Cuteter mašīnai, kurai komplektā vēl liels piederumu klāsts. Griežamā iekārta atradās Amerikā, sazinājāmies ar pārdevēju jo piegādi uz Latviju tas neveic. Mēs apņēmāmies apmaksāt pasta izdevumus un atmuitošanu, kā arī PVN apmaksu (kopā sanāca 76 EUR) un pārdevējs piekrita :) Un re paciņa no Amerikas ir klāt! Neskatoties uz lielajiem pasta izdevumiem SLICE Cordles Fabric Cuteter mašīna ar visu plašo aksesuāru klāstu man izmaksāja trīs reizes lētāk kā pērkot to Latvijā.









Bērni gaida brokastis :), vairāk par papīra griešanas priekiem man netika :) Te var apskatīt ko šī mazā iekārta spēj paveikt  SLICE Cordles Fabric Cuteter.
Vakarā arī es pamēģināju griezt no auduma, sanāk perfekti :)

Lūk arī pirmie darbiņi no auduma.
 

Tāpat vien, mašīnīti iemēģinot, piegriezās visādi nieki :)


Puķītes noderēja pasūtījuma noformēšanai.



Peļuks un miega lupatiņa no manām rokām uzreiz ceļoja pie mazās Elziņas, kura vecākus ar savu ierašanos šai pasaulē pārsteidza Ziemassvētku vakarā :) 
Dāvaniņām vienmēr pa rokai turu Baltijas papīrā nopērkamās kastītes.


Miega minčuks dzīvosies man kaimiņos, pie smaidīgā Renāriņa. Pēc mammas lūguma biju līdzīgu mincīti sašuvusi Renāriņa māsiņai. Mazajam brālītim ļoti iepatikās čaukstošās griķu sēnalas un lavandas smarža, kas minčukam puncī. Renāriņam savs miņčuks, ar lielo burtu R kuru tik skaistu bez SLICE Cordles Fabric Cuteter mašīnas es noteikt neizgrieztu.



SLICE Cordles Fabric Cuteter mašīna tiešām griež ļoti labi. Protams audums vispirms jāizlīmē ar līmaudumu, jāpielīmē pie stikla pamatnes un tikai tad rezultāts ir perfekts. Ļoti viegli šādas aplikācijas var piešūt ar šujmašīnu kurai maināma adatas pozīcija, tas ir - šūšanas brīdī apstājoties, adata paliek lejā vai augšā, un vispār ideāli, ja adatai atrodoties apakšējā pozīcijā nedaudz paceļas pēdiņa. Šujot ar mašīnu kurai ir šādas priekšrocības var viegli mainīt šūšanas virzienu nemokot rokas griežot ripu un cilājot pēdiņu.