piektdiena, 2014. gada 31. oktobris

Oktobris

Garš, dīvainiem notikumiem bagāts mēnesis. Nepazīstu pati sevi. Atskatoties uz šo mēnesi, viens notikums pēc otra. Šo, pēdējo oktobra dienu kopā ar ģimeni jāpavada mierīgi un mazliet laiski, jāatvelk elpa, nez kas novembrī var gadīties :D

Māja

Vēlēšanās, iegribas, sapņu piepildījuma meklēšana, es gribu, bērni grib, vīra mūža sapnis - privātmāja, pašiem savas mājas. Un nez kāpēc tieši šomēnes nodomājām kāpēc gan ne - GANDRĪZ NOPIRKĀM MĀJU! 


Domu spēks, ticēt vai ne?! Es saku - ticēt, mans vīrs piekristu :) Lūkojam pēc ģimenes mājas jau krietnu laiku, ir savs redzējums par to kādu to vēlamies, kādu apkārtni gribētos redzēt, kāda aina pavērtos pa virtuves logu, kur rietēs saule, kāds būs piebraucamais ceļš līdz mājām, cik tālu būs kaimiņi, kur būs istabas bērniem, dzīvā uguns - kamīns, plīts vai krāsns, skola, bērnudārzs utt... Daudz prasību un sīku nianšu. Un tad atradām māju, tai katra nianse, lieta un sīkums sakrīt ar mūsu vēlmēm un sirds sajūtām. Laimīgi, liekas teju, teju savu sapni piepildījuši...


Bet viens liels bet, cena kas mūsu prāt neatbilst mājas tehniskajam stāvoklim, kuru par sliktu atzina arī vairāki speciālisti. Cena izveidojusies liela arī dēļ lielās zemes platības, kas piederas pie nekustamā īpašuma. Skumji, pārejoši, pamācoši, arī iedvesmojoši.
Lai īpašniekiem veicas un atrodas pircējs kura naudas maka biezums par tehnisko stāvokli un tā neatbilstību cenai neuztraucas :).

Ar to meklējumi nebeigsies, ir jābūt kādai mājai kas gaida sev jaunus saimniekus :) Katram cilvēkam ir sava vieta, es tam ticu. Un ar visu savu es, zinu ka manas ģimenes dzīvesvieta  nav dzīvoklis.

Ģimenes draugs

Neesmu kaķu mīļotāja, NEBIJU KAĶU MĪĻOTĀJA! Kāpēc tieši šomēnes parakstījos uz ko tādu?! Ļāvu savai mammai Maijiņai otrajā dzimšanas dienā uzdāvināt kaķēnu. Privātmājā jau bez kaķa nevar :D Mājas mums nav, toties ir Minčuks :) Tā arī kaķēnu nosaucām. Tādam baltam un pūkainam diezgan grūti izdomāt vārdiņu. Minčuks jau iemīļots, arī suņukam mīļš :)

Tās divas acis kas uz mani skatījās no plīts apakšas, kad atbraucām ciemos pie manas mammas. Tas nebija ne ar vienu apspriežams, es zināju ka mazais Minčuks brauks mums līdzi uz Rīgu.
Kaķēnu četru nedēļu vecumā pārstāja barot mamma, jauna un izklaidīga kaķu mamma. Kaķenītes saimnieki mazajam dodot ēdienu no sava galda bij sabeiguši puncīti, mazais mocījās ar caureju. Mamma man mazo gribēja atdot kad ar vēderiņu viss būs kārtībā, lai mazais netraucē darbos un neapgrūtina. Izskatījās ka Minčuks bez vetārsta sveikā cauri netiks, neļāvos mammai sevi pierunāt. Pirmā nedēļa kopā, bij sajūta it kā mājās būtu četri nevis divi bērni. Suns baidījās no kaķa, ēd kaķa barību, kaķēnam caureja un zāles četras reizes dienā. Un uzmanību arī vajag visiem četriem, citādi kāds var palikt greizsirdīgs :) Man kaķēna uzņemšanā noderēja info no www.purina.lv.




Mūsu Minčukam ir dažādu krāsu actiņas. Liekas ka krāsa vēl mainās, pagaidām izskatās viena zila otra zaļgana. Minčuks izaugs pavisam balts, rudā zīmīte uz pieres palikusi no joda. Iezīmētie kaķēni nedevās uz jūrskolu...

Jubilejas

Maijas dzimšanas dienas svinībās sagādājām prieku saviem un māsas bērniem, vienu stundu t/c Spice Lido bērnu laukumā, Kā Maijiņa saka - BUMBĀS!!! Vecākiem brīvsolis, man un vīriņam stundu gara iespēja izbaudīt tādus priekus par kuriem savā bērnībā pat sapņot neiedomājāmies :) Mājās kūka un beidzot siļķe kažokā :), mūsdienu salāti bieži liek aizmirst par klasiskām vērtībām uz svinību galda :)



Svecīti Maijiņa pūta vairākas reizes, mazā aplausu princesīte :*

Bez Maijiņas dzimšanas dienas nosvinējām vēl divas jubilejas. Vīriņam 15 gadi dienestam armijā, un man urā, urā jau ceturtais mazais gadiņš rotaļlietu meistarītes statusā vai pareizāk sakot - pašnodarbinātās personas statusā :) Kūkas nebija, vīna glāze un jauku notikumu atcerēšanās gan :)

Darbs

Un ja runā par darbiņiem, kurš gan labāk kā amata brālis, vai māsa, sapratīs ko nozīmē Ziemassvētku gaidīšanas laiks - amatniekiem un meistariem darba pilnas rokas. 

Šai ziņā, lai visiem veicas,
izturību jums mīļie,
daudz radošu ideju, jauku pircēju
un skaistu pasūtījumu:)!!!


Arī es pāris kastes jau esmu sarūpējusi Ziemassvētkiem, pirmās jau noteikt ir izpakotas un rotaļlietas plauktos satupušas Ziedot.lv kiosā t/c Alfa, ārī Ziedot.lv ofisā Kr. Barona iela 59/61.

Gatavojaties svētkiem arī Jūs :)!

31. oktobris

Un vēl ir šī oktobra diena, skaista un saulaina, gan ārā gan sirdī :) Un tāds miers, tāds tīkots visu oktobra mēnesi :)
Visi esam mājās, vīrs un Maijiņa saķēruši degunā "zaļos draudziņus", Laura visu nedēļu ar pilnu atdevi bauda rudens brīvlaiku, un es kā vienmēr uz pus slodzi darbā un uz pilnu mājas dzīvē :)
 





 Jā, redzot šo smaidu un atceroties visus Maijiņas darbiņus un nedarbiņus gribas vien noteikt frāzi no filmas Emīla nedarbi "...Maija ir mūsu bērns un mēs viņu mīlam tādu kāda viņa ir..." Ļoti stipri mīlam :*:*:*




Pēc pastaigas pie tējas.
Protams, cepuri noņemam Dobeles dzirnavnieka priekšā. Ātri un viegli :) Es mīklu noteikt gatavotu pati, tomēr šoreiz kēksa cepšana bij uzticēta Lauriņai. Un viņai izdevās izcili :*!

Pirmais pašas izceptais pīrāgs! Laikam jau grūti noticēt mums abām, man ar pieredzi pavāra darbā ir grūti ar kādu dalīt virtuvi. Tas nav labi divu meitiņu mammai, es mēģinu laboties :)

 
Lai izdevušās visiem brīvdienas!
Lai saulaini gan ārā, gan sirdī :)