trešdiena, 2014. gada 9. aprīlis

Cik daudz šodien izdarīts un vēl varētu kalnus gāzt :)

Līdz pusdienlaikam.

Cik skaista lietaina diena! Ko tik laika apstākļi nespēj ietekmēt :)?! Bez ārā iešanas diena liekas krietni garāka. Pietika laika lellēm pupu zupu uzvārīt, mazajiem zvēriņiem mājas un bērnudārzus sabūvēt un vēl citus lielus darbus sadarīt :)

Kamēr meitiņas lietainā laika dēļ nevarēja saņemties no gultas izlīst, pabeidzu dāvaniņas trīs mazām meitiņām.



Kad lelles bij pabarotas un mans mazais bērns bij gatavs nopietniem darbiem, kopā ķērāmies pie linu dvieļu šūšanas. Atradām gatavu dizainu, lai ātrāk, un ķērāmies pie darba. Maijiņai ļoti patīk skatīties kā es strādāju, protams arī visas pogas ko es ļauju uzspiest :), arī tās kuras neļauju :)


Šiem lina dvieļiem ir īpašs mērķis. Nu jau kādu laiku mājās cepu maizi, sanāk ļoti garšīgi. Pēc cepšanās maizīti jātin lina dvieļos un jāļauj tai pāris stundas atpūsties. Tad nu mana ceptā maizīte varēs atpūsties izšūtos lina dvieļos. Mīklas tapšanas procesu aprakstīšu citā reizē, varbūt vēl kādu aizraus maizes cepšana :)

Otrā dienas puse.

Lietutiņš klusi pakšķina pa palodzi, Maijiņa guļ saldā miedziņā... Es darbistabā rosos pilnā sparā, šovakar krietns pulciņš darbiņu jāved uz jauko veikaliņu Mazputniņš. 





Tik darbīgi pagājusi diena, gandarījums par padarīto ir devis tāāādu enerģijas lādiņu, tiešām, varētu kalnus gāzt :)!

Vis mīļākās bučas meitiņām! Viņas ir brīnišķīgas :)